سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تلفن ویپ یالینک T67

تلفن ویپ یالینک T67

تلفن ویپ یالینک T67 که اخیرا رونمایی و معرفی شده است، یکی از محصولات جدید میباشد که با همکاری دو کمپانی یالینک (Yealink) و ورایزن (Verizon) طراحی شده است. تلفن ویپ یالینک T67 که تلفن رومیزی One Talk T67LTE 4G میباشد اولین گوشی ویپ رومیزی پیشرفته با فناوری تلفن همراه 4G LTE است که در ایالات متحده موجود است. با تجدید نظر در دفتر هیبریدی جدید، تلفن ویپ یالینک T67 نیاز به سیم کشی مجدد و پیکربندی مجدد پلان های طبقه برای خدمات تلفنی را با بازگشت کارمندان به دفتر برطرف می کند.

کمپانی های یالینک و ورایزن بیان داشتند که تلفن ویپ یالینک T67 برتر که فقط با سرویس One Talk Verizon در دسترس است، برای پشتیبانی از کارگر هیبریدی طراحی شده است و باعث میشود که اگر به دنبال جابجایی محل کار خود بودید، آزادی بی سیم و آرامش خاطر بیشتری داشته باشید زیرا جابجایی با تلفن ویپ یالینک T67 به آسانی انجام میپذیرد. کار هیبریدی یا کار ترکیبی دارای تغییرات زیادی است. برخی از شرکت‌ها ممکن است به هر کارمندی این امکان را بدهند که در بخشی از هفته در محل و از راه دور کار کند. سایر شرکت ها ممکن است کارکنانی داشته باشند که به صورت تمام وقت از راه دور یا تمام وقت در محل کار می کنند. و دیگران ممکن است ترکیبی از این دو را مجاز کنند، بنابراین داشتن این تلفن تحت شبکه منطبق با کار هیبریدی میتواند بسیار کمک کننده باشد.

تامی اروین، مدیرعامل ورایزن بیزنس می‌گوید: در ورایزن، ساده‌سازی ارتباطات برای سازمان‌ها در هر اندازه، هدف همه کارهایی است که انجام می‌دهیم. با ارائه تلفن ویپ یالینک T67، ما قدرت را در دستان مشاغل کوچک و متوسط و کارمندان دفاتر راه دور قرار می دهیم و دسترسی آنها را به مطمئن ترین شبکه در هر کجا که بیشتر نیاز دارند، فراهم می کنیم.

برای مشاهده ی ادامه ی توضیحات روی تلفن ویپ یالینک T67 کلیک نمایید.